Städ & tvätt

Igår eftermiddag fick vi besök av Sanaz som vi inte träffat på år och dar. Vi gick förbi systemet och köpte två boxar med vin. Ena drack vi upp igår och den andra ska vi dricka upp ikväll. För ikväll blir det utgång med ett gäng vänner. Vi blir drygt 10 pers som drar ut. Det ser jag fram emot!

Har precis dammsugit hela lägenheten och strax ska jag skura. Sedan blir det tvättstugan mellan 13- 16. Måste verkligen tvätta, så jag hoppas att torktumlaren fungerar nu så jag slipper hänga upp allt i lägenheten som sist!!
När allt de är klart så kommer Sanaz hit och äter middag med oss, sedan föra och fixa oss tillsammans. Därefter drar vi ner till Yash och fortsätter föra innan vi drar till terassen o dansar skjärten av oss. Wohoo! Men det är ett tag tills dess.
Nu blir det att skura golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback