Skaldjurs kväll

Efter att vi slängt i oss ett kg kräftor och drygt 1/2 kg räkor så känns det som om magen snart ska explodera på oss. Malin ligger i badet och jag ligger i soffan och låter maten verkligen få smälta i lugn och ro. Youssef och Yash skulle kommit och gjort oss sällskap, men de fick förhinder. Sådant händer så det får bli en annan dag helt enkelt.

Denna dag har varit så jäkla seg så det inte är sant! Har inte haft ork till någonting, men det kanske har berott på att det blev något glad förmycket igår hos Malin då vi satt där ett gäng vänner. Men men, trevligt hade vi det verkligen så det är det värt!
Ikväll ska jag försöka se till att det inte blir för sent, men man vet aldrig då syster är här och vi ska eventuellt in till Malin en stund strax också. Om det blir en sen kväll så får jag lägga mig med Melvin imorgon kväll, för på lördag blir det troligtvis utgång igen. Haha, känner mig som värsta fest prinsessan. Varför inte passa på nu medan jag kan och har möjlighet liksom?!

Nu blir det att glo lite på tv innan Y kommer o knackar på.
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback