Shopping day

Ååh, jag skrev nyss ett långt inlägg men det har försvunnit?! Bajs!

Vi sitter nu på pappas restaurang och tar det lugnt, Melvin ligger och sover så gott i vagnen. Det tog sin lilla tid tills att han väl somnade, men det kan jag förstå. Vem somnar direkt då man ska sova? Inte jag i alla fall.

Vi har även varit en sväng på stan och handlat lite saker. Köpte mig ett par nya solglasögon, som jag är helt förälskad i, och även en present till min syrra. Jag vet att hon kommer älska den, det är nästan så att jag själv vill ha den saken, haha. Anledning till att vi gick ner på stan var att jag skulle lämna tillbaka ett armband som jag köpte några dagar sen, men de hjälpte mig att fixa det som var felet, så nu går det att använda!

Nu ska jag vara lite social med pappa, så vi hörs av imorgon! Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback