Cypern dag 10

God morgon, har ni sovit gott? Det har inte jag i alla fall! Kunde inte sova på magen som jag brukar med tanke på att jag brände mina ben igår. Jag sover liksom alltid på mage och jag fick ligga på höger sida typ hela natten, blää! Men idag är det mycket bättre, eftersom jag la hellosan igår kväll innan jag la mig. Smorde även in mig imorse med det, så det börjar bli bra.

Idag blir det som sagt en lugn dag hemma och spendera massor med tid med en gnällande och bråkig Melvin. Han har ju som sagt sina dagar där han konstant skriker, men men bara att bita ihop. Det går ju över som sagt!
Lika bra att börja leka + umgås med honom nu så att han inte väcker hela Ayia Napa, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback