Helgens

Melvin börjar äntligen bli frisk igen. Han har haft hög feber, snorig som attan, hängig o gnällig. Ja ni vet ju själva hur man blir då man är sjuk. Idag har han inte haft någon feber och snoret börjar ge med sig. Han är dock helt hes med slämblandad hosta. Tur att jag då har medicin för det hemma till honom så även det kan bli bättre. Det är ju inte kul för varken honom eller mig att bara vara hemma om dagarna. Så vi håller tummarna på att han är frisk tills imorgon eller i alla fall tills på onsdag!

Helgen har varit både super trevlig och även omtumlande med känslor som spelade ut sig på totalt fel sätt. Men vad ska man göra, får ta och förklara mig istället så att ingenting blir fel. Vänner är ju trotts alltid vänner och det är ingenting som jag vill förstöra. Saker och ting är i alla fall som de var förr även om det finns en spänd kemi. Så under de närmsta dagarna ska jag ta mig i kragen och rätta till det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback