De går bra nu!

Allt vad som gäller ekonomin är på sin rätta bana. Som jag skrev igår så hade jag räknat fel och kommer till och med få en del över, så det är jävligt skönt! Men de mesta av cashen kommer gå till att köpa kläder till Melvin då jag märkt att hela hans garderob är i stort sätt förlitet. Får beta av varje månad nu framöver så han slipper gå med förkorta byxor stackarn. Haha, okej nu över driver jag men för små är de.

Hela förmiddagen har vi tillsammans med Malin och hennes två prinsessor suttit nere vid gröna udden och låtit barnen springa av sig och dessutom badat. Ätit massa kex och druckit saft, en mysig förmiddag helt enkelt!
Nu har nyligen kommit hem för drygt 20 minuter sen och Melvin var sp trött och deckade på mindre än 1minut. Snacka om att han verkligen har lekt & sprungit av sig idag. Han kommer dock tyvärr inte att få sova länge med tanke på vad klockan är, det är ju egentligen snart dags för middag och sedan läggdags. Men 30-40 minuter får han i alla fall vila.

Då han sovit klart ska vi bege oss bort till Coop med barnen och handla bland annat kräftor och lite annat smått och gott som saknas här hemma. Vi får väl se om vi eventuellt stannar till en park så de även kan få springa av sig en del där.

Ska lägga mig ner i soffan ett tag nu innan jag väcker prinsen! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback