Cypern dag 15

Gårdagens utgång var inte så mycket att ha. Det är liksom inte på samma sätt vi festar som vi gjorde förr. Så det blir ingen mer utgång här vad jag känner. Sparar de krafterna tills att vi kommer hem, för då blir det utgång med ett par vänner! Och där snackar vi om att festa, jag läängtar!

Idag mår jag väl sådär med tanke på att vi kom hem vid 5 tiden och gick upp redan vid 9:30. Så en aningen trött är man idag. Fast det kommer inte hindra mig ifrån att sola, haha. Får ta mig en powernapp medan jag solar helt enkelt.
Farmor kom även hit imorse på besök och kommer stanna ett par dagar. Tråkigt nog så förstår vi inte varandra då hon inte kan engelska och jag inte cypriotiska. Men det brukar gå att komunisera på något sätt i alla fall.

För tillfället är varken pappa eller farmor här, de drog iväg till Paralimni för att handla och hälsa på Rafaella (pappas dotter). Jag känner att jag fått nog gällande att åka dit, blir bara rastlös likså Melvin. Så jag bestämde att vi skulle stanna hemma.
Så snart blir det att kolla vad man kan fixa för lunch och sedan lägga prinsen för en liten vila och sedan ligga och steka i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback