Cypern dag 14

God morgon!

Trött som bara den är jag idag, men inte fan ska det förstöra eller hindra mig till något!
Planerna idag är att vi (jag) ska städa iordning i vårat rum då mitt hår ligger överallt på exakt hela golvet. Men det går ju fort då rummet inte är då stort. Sedan ska vi leka lite jag och Melvin tills att han ska äta lunch för sedan blir det en vilo stund för honom och då ska jag passa på att sola lite här hemma innan vi drar ner till stranden vid 13- 14 tiden då pappa kommer hem igen. Vi kommer väl spendera x antal timma där idag med tanke på att han är ledig från jobbet ikväll. Sedan vet jag inte hur planerna ser ut förens ikväll då det blir utgång! Äntligen liksom. Förra utgången var ingen utgång, gick runt och kollade läget på klubbarna och sedan åkte vi hem. Men ikväll så är vi ett par stycken som ska ut (vad jag förstått). Så det blir jävligt nice! Men som sagt det är ikväll.

Innan jag går upp och fixar i rummet vårat så ska jag nu ta mig en cigg och njuta av livet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback