Ångestfylld

Förmiddagen har varit ångestfylld. Har räknat ut att månadens pengar inte kommer räcka till alla räkningar, men jag tror nog ev att jag räknat lite lite fel och det hoppas jag verkligen att det är så. Jag orkar inte gå med en klump i magen av att jag inte har råd med hyran. För nu när vi äntligen har det bra med allt annat så ska detta förstöra allt?! Nej det tillåter jag verkligen inte! Håll tummarna för våran skull!!

Ringde även till vårdcentralen och bokade en tid för Melvin då hans hosta och heshet inte gett med sig, så dit ska vi idag om drygt en timme. Om det inte är något allvarligt drar vi kanske en stund till mamma och Malin och hälsar på. Blir galen av att bara sitta hemma.
Har även skickat iväg ett mail till SL gällande kontrollen. Även där hoppas jag att allt kommer lösa sig. Inte för att jag tror på Gud så hoppas jag att han hjälper mig denna månad så att allt går bra ekonomiskt!!!

Melvin ligger just nu och vilar sedan en tid tillbaka och jag har hunnit med en del då. Skickat mail, diskat, plockat och även duschat och fixat mig klar till vårdcentralen. Det blir snart att väcka prinsen och göra honom klar och sedan bege sig till centrum. Men innan dess ska jag kolla AF om det finns några jobb åt mig!!

Vi hörs senare, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback