28 juli 2011

God morgon mina vänner, eller ska jag säga god dag?!
Har ni sovit gott inatt? Det har verkligen inte jag gjort! Har kallsvettats exakt hela natten trotts att fönstret var öppet. Ska jag nu åka på något skit nu när Melvin äntligen håller på att bli frisk? Nej tack! Får väl hälla i mig té med honung och citron så blir det nog inte så.

Idag är planerna inte stora. Det enda som ska göras är att hjälpa morsan att handla, sedan är det inte så mycket mer förens min syster kommer förbi. Vet inte ännu exakt när hon kommer, men det blir väl någon gång på eftermiddagen. Det ska bli trevligt, lite sällskap sådär. Vi ska äta kräftor och dippa grönsaker i guaccemole till efterrätt efter vad man ska säga. Mysigt ska vi ha det!

Strax är det dags för lunch och en liten vila för både mig och lill herrn. Tills dess ska jag dö i sängen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback