Varför så trött?

Besöket gick väl helt okej. Läkaren var inte den bästa men vi får hoppas på det bästa. Han sa att det kommer ta ett par veckor tills det kommer läka helt, kul liksom! Ska jag gå runt som en idiot med solbrillor både dag som natt. Det bästa nu är ju att det är fint väder, men inte för att jag vill lägga mig och sola även om jag skulle vilja. Kanske jag gör det någon dag nu i veckan i alla fall. Pallar inte sitta inne heller.

Lunchen är tillagad och uppäten. Det fick bli korvstroganoff med ris. Enkelt, snabbt och gott. Strax ska Melvin lägga sig och vila och det ska även jag göra. Känner mig helt slutkörd i kroppen. Vet ej varför, men det är väl så en del dagar.
Ska egentligen tvätta & städa idag, men det får vänta eftersom Yash är så trög att komma med dammsugaren! Pallar heller inte städa idag heller, men dammsuga golvet är ett måste, så får jag stor städa någon annan dag i veckan.

Dags för blöjbyte sedan blir det vilotime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback