HP Pavilion g6

Träningen går som den ska och livet är på sin bana. Snart är denna vecka slut och en ny påbörjas. Det innebär förhoppningsvis en stor vecka för mig, en vändning i mitt liv. Så det är något bra att se fram emot!

Dagen har inte bjudits på så mycket. Lämnade Melvin på dagis, tog mig en powerwalk på drygt 1½ timme runt Kungsängen, sedan till banken för ett ärende och sedan iväg till dagis igen för att hämta min prins. Därefter blev det en vända till både Coop och Lidl för att handla de jag fick med mig. För imorgon får jag skjutts till Willy´s av Yash då Melvin är på dagis så det går mycket snabbare och dessutom är det bekvämare med bil.

Nu sitter jag som en tönt och glor runt på datorer. Behöver en ny och egen dator. Sitter just nu på syrrans dator som jag lånat för min jag hade gick sönder. Så en HP Pavilion skulle inte sitta helt fel?! Vi får se hur jag gör. Kanske tar den på avbet. eftersom ekonomin inte finns för att köpa den kontant.
Jag får nog sova på saken eftersom det snurrar om allt möjligt i huvudet på mig för tillfället.



HP Pavilion g6-1116so


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback