Räkmackor med vitlöks & vitvins räkor

Kroppen skriker verkligen efter sömn för tillfället... Ursh, det var länge sen jag var såhär trött. Men det ska bli jäkligt skönt med sömn med tanke på att jag bara sovit 3-4 timmar inatt.

Vi har väl inte gjort något speciellt idag. Tanken var ju att vi skulle åkt till mamma men både hon och jag var trötta så vi ställde in det så det blir att vi träffas imorgon förmiddag istället. Lika bra egentligen, för då får man sova ordentligt inatt.

Imorgon är planerna att vi först o främst ska bort till mamma med Nelly och även sitta och snacka där ett tag för att sedan röra sig hemåt och käka lunch och duscha av sig. För vid 17- tiden ska jag iväg på föräldramöte på Melvins förskola. Det känns sjukt att tiden gått så snabbt. Han börjar liksom på förskolan nu på tisdag! Jag har lite små ångest över det, men vad ska man göra, det blir nog bättre efter ett tag. Lite ensamt om dagarna om jag inte lyckas fixa mig ett jobb snarast. Men jag håller tummarna på att jag kommer få något inom någon månad.
Jag söker i stort sätt varje dag något typ av jobb, men de är drygt att bara gå och vänta på att få svar (om man ens får något).

Aja, nog om det. Nu ska jag diska upp disken från kvällens middag och sedan knata ner i soffan eller sängen. Får se vad som lockar sedan. Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback