Trottade min trötthet genom......

.. att damma hela lägenheten (utom sovrummet där Melvin sover). Och det känns faktiskt jäkligt bra må jag säga!
Imorgon blir det att skura badrummet, dammsuga lägenheten noggranare än vad jag gjorde förut idag, skura lägenheten och dessutom tvätta. Det kommer kännas så otroligt skönt imorgon kväll då lyan är helt ren. Känslan av att kunna gå barfota utan att få det minsta lilla skit under fötterna är obeskrivlig! Jag bara älskar det!!!! Och imorgon kväll är den dagen kommen efter ett par veckor.
Jag fattar inte hur och varför jag blivit så slapp på senaste?! Kanske beror det på att jag är i deppmode för att Melvin snart kommer börja på dagis och jag släppt allt vad som kallas städning? Vette fan, men skärpning ska det bli i alla fall!!!

Nu blir det att avsluta kvällen med en nattcigg och sedan krypa ner till sängs. För som sagt, imorgon är det full rulle här. Morsan kommer även hit och hjälper till (fast jag kommer inte låta henne!), så det blir trevligt då både mamma och syster kommer vara här.
Nej, nattcigg var det ja.. Ha en trevlig kväll & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback