Mot ett sundare liv

Som ni märkt har jag tagit mig en liten bloggpaus ett par dagar. Och det har berott på att det varit fullt upp i stort sätt varje dag förutom igår, då jag låg bakis och inte pallade ett skit. Yes det blev utgång i lördags, Malin fyllde ju år i fredags och det skulle självklart firas!! Och det gjorde det verkligen. En kväll som kommer minnas!
Men nu kommer det inte att bli några fler utgångar på ett jäkla bra tag. Dels för att Melvin börjar dagis nästa vecka och sedan ska jag lägga krut på träning istället för festande. Då får folk komma och klaga (inte för att de kommer göra det), men jag vill komma iform igen så som jag var innan jag fick Melvin. Trivdes till max i min kropp då och jag har som mål att komma ner till den vikten igen. Bara att kämpa på. Inte för att jag är missnöjd nu hur jag ser ut, men vill ha en slankare kropp helt enkelt. Så det blir att äta sundare och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback