Grattis i efterskott Nelly!

img_0078 (MMS)

Klockan är mycket och jag ska strax lägga mig till sängs. Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag kryper till sängs. 
Dagen har varit lugn och sansad, ingen städning idag heller, men imorgon då jävlar! Måste först och främst få hit min dammsugare från Yash och de blir av imorgon. 
Så vad har vi gjort idag?
Bara varit hemma och degat och sedan åkte vi till morsan för att fira Nellys födelsedag (som dock var i söndags) med lite prinsesstårta som hon älskar. Vi kom nyligen hem därifrån och prinsen deckade påvägen och det höll jag med på att göra. Så det är väl bara att röra sig in till sängen och lägga sig. För klockan ringer 8:00 imorgon bitti. 

Så jag tackar för mig och säger godnatt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback