12 augusti 2011

Dagen startade med en morgonpromenad bort till mamma för att hämta hit Nelly, eftersom varken hon eller Malin inte är hemma i helgen så ställer jag upp på hundvakt. Det är inte mer än rätt, plus att det inte stör mig någonting med tanke på att vi endå bara kommer vara hemma i helgen.

Plutten sover sedan en timme tillbaka och kommer väl sova i drygt 1 timme till?
Då han vaknar sedan så tänkte jag att vi ska bege oss ner till antingen vattnet eller till någon skog som både Nelly & Melvin kan springa av sig. Vattnet kanske inte är sådan bra idé med tanke på att det kanske finns massa barnfamiljer där nu en dag som denna och då är det inte så smart att komma dit med en vovve liksom.

Lite senare i måste vi förbi Lidl och småhandla lite. Det är inte mycket som saknas, men det är saker som behövs..



Från i förrgår hos mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback