1 augusti 2011

Dagen har varit lugn och skön i stort sätt hela tiden, förutom då Melvin fick lite ryck då vi gick från Coop till morsan. Egentligen var det inte så konstigt för han sov aldrig någon middag och det visade sig sedan på hemvägen då han deckade framlänges sittandes i vagnen, haha. Min gullfis!

Nu är vi här hemma igen jag, Melvin och Malin. Vi ska ha lite mys framför tv med kycklingtacos och sedan natcho chips med cheddar dipp, mumma! Som sagt en lugn och härlig dag.
Imorgon blir det andra bullar. Det blir storstädning av lägenheten och även tvätta om kulörtvätten då den är full med hundhår. Men det går ju snabbt då det bara är lite tvätt, värst är nog att städa lägenheten. Usch, men det blir nog bra. Jag hoppas bara krafterna finns för att städa och fixa imorgon som jag tänkt. Men men, morgondagens problem.

Nu ska jag förbereda kycklingen tills att Malin kommer tillbaka från affären.
Ha en mysig kväll, för det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback