1.300kg lösgodis

Efterlyst på tv och 1.300kg godis & julmust = en fullbordad kväll.

Vi kom fram till Norrköping vid halv 1 och blev då mötta av Maria och Cornelia vid stationen. Vi begav oss direkt till sjukhuset här eftersom dom hade en läkartid vid strax efter 14, pågrund av att Marias dotters mage inte är på sin bana. Dock gjorde dom inte så mycket utan bad henne sluta med mjöljprodukter om det skulle vara det.
Iallafall så gick vi sedan snabbt förbi hemma hos henne och dumpade av min och Melvins resväska innan vi tog oss en, vad vi trodde, en kort promend men den visade sig att ta 1 timme. Vi skulle bara bort till Coop och handla mat till barnen och sedan lite gott till oss själva. Dock blev det inte lite gott, utan 1.300kg lösgodis var! Shit säger jag bara.. Förhoppningsvis kommer det räcka under hela tiden vi är här på besök, annars är det skrämmande vad glups man är..

Sitter just nu uppe själv här hos dom med tanke på att Cornelia inte kan sova själv. Lite synd att man inte hinner umgås på grund av det. Och sedan vaknade även Melvin för ett tag sedan på grund av att Cornelia skrek, så nu ligger han pigg och babblar. Suck! Hoppas han somnar om snart..

Jag ska nog också lägga mig snart och sova. Det blir nog att kolla klart på Efterlyst och sedan släcka. Men men, imorgon kanske det blir en mer föräldra kväll!

Aja, ska fortsätta kolla klart på det sista av programet nu. Hörs imorgon igen, natti! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Du menar nog 1300 hekto, 1300 kilo är nog liiite mycket och.räcker troligen livet ut :-)

2010-11-06 @ 23:38:27
URL: http://tegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback