Uppdatering & förberedelse

Sitter just nu på bussen påväg hem ifrån mamma. Var förbi där en snabbis och hämtade en väska till resan. Vi åker ju trotts allt imorgon, så det blir hem och packa då vi kommer hem.

Varför jag inte uppdaterat dom senaste dagarna beror på att vi har haft fullt upp hela tiden.
Som i söndags till exempel så träffade vi Sanaz inne i stan och käkade lunch tillsammans, gick runt lite i stan och sedan fikade vi innan vi skiljdes åt.. En helt underbar heldag på stan med min älskade vän helt enkelt!

Sedan igår så hade vi eller rättare sagt jag hade tvätt tid på förmiddagen fram tills lunch och sedan så åkte vi hem till min mor och hälsade på henne en stund tills att vi sedan åkte upp till Kungsängen och uträttade några ärenden. Därefrer åkte vi först till Lidl och handlade lite prylar till lägenheten och sedan åkte vi vidare till Coop och fortsatte och handla där. Sedan vart det dags att åka hemåt. Klockan hade redan hunnit bli 19, vilket vanligtvis är Melvins sovtid. Så det var bara att sätta sig på bussen och åka hem.

2 timmar senare....

Sitter just nu här hemma i lägenheten och har precis fått Melvin att sova. Det blev mat och bad direkt då vi kom hem. Han kan ju inte åka dit bort imorgon och inte vara ren heller. Så nu luktar han gott och är ren och fräsch. Hihi.
Håller just nu på att packa kläderna och prylarna som vi ska ha med oss ner. Förhoppningsvis får allt plqts i väskan, men det tror jag nog. Då jag packat klart ska jag med ta mig ett bad. Har inte badat på evigheter så det ska bli väldigt skönt. Efter det så blir det sängen direkt! Vi ska upp tidigt imorgon för att hinna med tåget.

Nej, nu måste jag fortsätta så att jag blir klar någon gång. Gonatt allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback