Inget favoritställe!

Jag tar och skriver några rader nu innan jag tar och kryper ner i sängen för idag.

Vi var tillsammans med Linda & Malin på öppna förskolan idag och lekte och lämnade in massa kläder som jag inte ville ha kvar från då Melvin var liten. Som tur var så kollade jag igenom kassarna innan vi åkte, för jag hittade en del kläder där som jag ville spara.
Men i alla fall så var det trevligt på öppnaförskolan. Dock var det lite litet, man gick typ på varandra. Det är inget ställe jag går till igen frivilligt själv, går hellre till dom som ligger här i kommunen. Närmare, större & mysigare.
Lite lustigt var det att Ellen & Lucas var där just idag då vi var påväg dit. Jag hade tänkt fråga henne om hon ville komma med dit, och så är hon där då vi kommet dit. Snacka om sammanträffande! Skit kul att träffa dom igen.

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag. Varit hemma och tagit det lugnt.
Juste, idag flyttade det in en äldre kvinna i lägenheten vi bor i. Snacka om omställning och lite jobbigt. Är van att bo själv nu och så kommer de någon och flyttar in. Aja, bara att vänja sig och tänka “snart kanske vi får lägenhet“. Men det är inte så kul att dela bostad med någon man inte känner. Som sagt så är det bara att vänja sig.

Imorgon blir en lugn dag hemma tror jag. Ingenting är planerat och det är skönt ibland. Ta dagen som den kommer helt enkelt.

Nej nu blir det att avrunda här för ikväll och glo på nyheterna och sedan sussa. Gonatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback