Stan & tandinformation

Onsdagen därpå så ville jag hitta mig ett par snygga stövlar så jag tvingade in Linda till stan att gå runt med mig och hjälpa mig. Vi gick runt och kollade i flera olika sko affärer och även vanliga klädes affärer för att hitta något snyggt. Linda tröttnade grovt på mig eftersom jag är så kräsen och inte ville ha någonting. Jo ett par som jag hittade var skit snygga, men dom kostade 2½ tusen så jag sket i det. 
Hittade mig inga skor alls, men dock ett par skit snygga leggings med en insydd gudkedja på sidan. Alltid någonting!

torsdagen så började dagen med ett informations möte med alla föräldrarna på BVC om tandinformation. Om hur man ska ta hand om barnens tänder och vad och hur mycket dom bör äta för att inte få hål i tänderna. Och tur var väl det att den informationen kom nu med tanke på att Melvin redan har fått en tand (andra tanden kom senare på dagen). Enligt BVC behöver man inte borsta med tandkräm, men enligt tandläkaren som hade informationen sa att man ska ha tandkräm. Så det var bara att gå och handla en tub.

Senare på torsdags kvällen så blev det mysig middag med mamma & Malin och lite present öppning för min del, med tanke på att jag fyllde år då. En härligt mysig kväll vart det. Tack igen min fina familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback