En stressig fredag med utgång

Fredagen blev en lite halv stressig dag. Dagen började med att jag och Linda åkte iväg till Bro och gick till öppna förskolan som ligger där. Vi var tyvärr där inte längre än 45 minuter med tanke på att dom stängde redan 13:00. Det var lite synd men en liten stund var vi där i alla fall. Vi får åka dit tidigare nästa gång.
Då dom stängt så åkte vi hem till mig för att hämta en del saker som jag behövde hem till mamma. Sedan blev det att gå och handla cola och non-stop som behövdes till kvällen.
Därefter skulle vi bara hem till Lindas föräldrar snabbt och hämta några av hennes prylar och sedan ta bussen tillbaka till Kungsängen. MEN vi missade bussen 2 ggr och sedan missade vi tåget så vi kom inte hem förens 1 timme senare (klockan 16:00), så det blev verkligen stressigt. 
Jag skulle få gäster vid 18:00 så ni förstår nog. Då jag väl kom hem i alla fall så blev det att sätta igång med tårtan och fixa iordning allt inför kvällen innan dom skulle komma.

När Linda, Malin och Mikaela hade kommit så satte vi oss och började frossa i oss tacos som blev kvällens middag. Därefter blev det tårta, snickerskakor och en del dricka, men även en del snackande. Jag älskar mina vänner, synd att alla inte kunde komma som jag hade bjudit över men jag får ta en kväll tillsammans med dom en annan dag.
Runt 23- tiden drog jag, Linda och Malin vidare in till stan för att fortsätta kvällen på klubben. Vi hade ingen aning om vart vi skulle gå, men det slutade med att vi hamnade på Soft kök och bar. Vi shotade, drack och dansade och hade otroligt trevligt. En lyckad kväll till 100!
Träffade även en väldigt trevlig kille som jobbade på stället som dessutom körde hem oss alla tjejer, vilket var väldigt skönt. Att sitta på nattbussen i 2 timmar skulle inte vara så roligt, så skönt att vi slapp det. Snubben var hur underbar på alla sätt, det enda neggativa var att han var muslim. Inte för att jag har något emot muslimer, men då det kommer till relationer med en muslim är det helt annat och jag avstår hellre! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback