Lika bra att börja i tid

Alla här i lägenheten ligger och sover, medans nattugglan Emily är vaken. Men jag funderar på att släcka jag med snart.. Ligger just nu i soffan och glor runt på tv, och det finns inte mycket roligt att se på tyvärr.

Aja, skit samma. Vad har vi gjort idag?
Joo dagen började väldigt segt med att leka med barnen, ge dom frukost och sedan försöka få dom till sängs. Och det var fan inte lätt. Ena ungen var värre än den andra. Men efter 2 timmars försök att gå Melvin att sova så somnade han tillslut, men sov dock bara i 30 min max.

Efter en del bråkande hemma med barnen blev det dags för oss att göra oss klara och bege oss ner till stan för att sedan ta tåget till Linköping.
Väl framme i Linköping så hade vi drygt en timme över innan vi skulle möta upp snubben med stolen. Så vi tog oss en runda o stan och gick förbi en affär som hette "klippet" och undrade om man kunde hitta något "klipp" där inne. Och oojaa det gjorde man verkligen! Önskade det kunde finnas en sådan lägenheten uppe i Stockholm.
Det jag fyndade där var bland annat 3 julklappar till Melvin och sedan 3 saker som jag behöver hem till lägenheten. Billigare och bättre..

Vad vi mer har gjort idag, är att ha handlat mat inför ikväll och sedan gick vi runt i affärerna och glodde runt. Hittade bland annat ett par skor till lillen från HM som jag inhandlade till honom (bild kommer upp imorgon). Sedan så blev det att bege sig hemåt så snabbt vi kunde, med tanke på att klockan redan hunnit bli strax över 19. Och det innebär trötta, griniga och trottsiga ungar. Jag behöver inte förklara mycket mer, ni förstår nog!

Nu ska jag med ta och stänga av mobilen och släcka för kvällen. Det är ju en dag imorgon också, med tacos & Idol, myspys! Natti natti.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback