Längtar tills inatt..

Igår blev det helt ändrade planer. Tanken var ju att jag och Melvin skulle ha en myskväll hemma, men det blev rena mottsattsen.
Min vän Bella fyller 20 år idag, så det blev en utgång även denna helg med födelsedagsfirande.
Innan jag väl åkte in till stan för att möta upp sällskapet så blev det att snabbt fixa iordning sig och även packa mer allt som Melvin skulle ha för morgondagen (idag). Eftersom min mamma skulle vara barnvakt hemma hos dem.

När jag väl var inne i stan och hade mött upp mina vänner så tog vi oss till Fridays, men vi gick därifrån lika snabbt vi kom dit. Det var för mycket folk där och inga bord var heller lediga. Så vi drog vidare till Soft istället. Även där var det smockfullt, men vi stannade kvar där i alla fall. Vi drack, dansade och umgicks! Så det ska vara helt enkelt.
Träffade även på en vän/ arbetskollega på soft som var ute med sin flickvän och deras vänner. Det var verkligen roligt att festa med dom med. Två föräldrar ute på krogen liksom. Så det blev massa barnprat förståss.

Nog om igår. Idag har & är en sådär jobbig bakis dag. Man vill bara sova och typ äta massa onyttigt. Sova kan jag inte göra, för jag måste ta hand om Melvin och äta onyttigt kan jag heller inte göra, för det finns inget gott här att ta hos mamma. Och jag är föör trött för att gå till affären och handla mig något.
Så just nu ligger jag i soffan och glor på tv och väntar på att timmarna ska rimma iväg så att jag kan få sova sen. Haha, sjukt men sant!

Nog om igår. Idag har & är en sådär jobbig bakis dag. Man vill bara sova och typ äta massa onyttigt. Sova kan jag inte göra, för jag måste ta hand om Melvin och äta onyttigt kan jag heller inte göra, för det finns inget gott här att ta hos mamma. Och jag är föör trött för att gå till affären och handla mig något.
Så just nu ligger jag i soffan och glor på tv och väntar på att timmarna ska rimma iväg så att jag kan få sova sen. Haha, sjukt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback