Dunset från sovrummet som fick mitt hjärta att stanna!

Sitter och tar igen mig i soffan ett tag innan det blir dags för sängen. Men det dröjer inte lång tid tills jag också går och lägger mig för kvällen tillsammans med min son.

Påtal om Melvin så hände en fruktansvärd incident förut ikväll.
Jag satt i vardagsrummet och pratade i telefon med min mamma så hör jag ett duns ifrån sovrummet och slänger på telefonen och springer in i sovrummet och ser Melvin ligga på golvet och skriker så han nästan tappar andan. Snacka om att jag inte hann tänka och slänger upp honom i min famn och tröstar honom i min varma famn så att han skulle lugna ner sig. Fyfan, vad rädd och orolig jag vart. Kollade alla kroppsdelar om han eventuellt blödde eller inte och som tur var blödde han ingenstanns. Men själva händelsen är ju förjävlig! Stackars min lilla älskling! ♥ Nu blir det att vara överdrivet överbeskyddande, för detta får ALDRIG mer hända!!

Nej ursh, nu byter vi ämne. Imorgon ska vi åka tillsammans med Linda & Malin med våra barn åka till öppnaförskolan inne i stan. Det ska bli trevligt och mysigt. Men innan vi åker in ska vi åka förbi min mamma och hämta Melvins kläder som han växt ur och ta med dit. Man kan tydligen byta, sälja eller bara lämna in kläder man inte vill ha där. Så det ska bli skönt att bli av med dom. Det är två stora kassar fulla med kläder som bara står. Har redan rensat ut dom kläderna jag vill spara och inte. Så det blir bara att hämta kassarna imorgon.

Men nu ska jag fortsätta kolla på nyheterna och sedan blir det troligtvis sängen. Gonatt allesammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Mariah & Cornelia

Cornelia har också trillat ur sängen och snacka om att jag blev rädd..

2010-10-20 @ 12:14:45
URL: http://corneliasmammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback