Snön var ingen hitt

dsc_0078 (MMS)

Idag har vi haft en hemma mysdag och bara tagit det lugnt och bara varit. Jag kände att vi behövde en sådan dag idag efter helgens stress och uppstånd. Vi hade lite sällskap utan Sandra här idag och det var trevligt. Vi satt och fikade massa gott fikabröd och snackade lite skit. Så som det ska vara med andra ord. Vi lyckades även få igång min xperia som har krånglat i helgen. Så nu är jag lycklig igen! Melvin öppnade även sina doppresenter idag och tyckte om dom väldigt mycket. Bilder på presentera kommer upp då jag fått internet. Samma sak med dopkorten. Jag och Melvin var även ute en stund i snön idag och skulle leka, men det var tyvärr ingenting för honom. Han tyckte det var kallt och ville in i värmen. Men jag kan förstå honom på ett sätt. Han tycker nog att det är roligare då han blivigt lite större. Jag lyckades i alla fall ta ett par kort på lillskiten innan han började gnälla. Förtillfället ligger min prins och sover så sött och det ska jag faktiskt också göra nu. Är bamse trött! Vi hörs imorgon igen, natti kära vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback