Melvins dop

Idag har det varit en ganska stressig och hektisk dag men endå en helt underbar dag.
Dagen började med att vi (jag och mamma) åkte bort till lokalen vid 10.30 och började förbereda med dukningen och allt som hör där till så det skulle bli klart. Men tiden rullade snabbt iväg och vi hade väl bara en timme kvar innan dopet skulle börja då vi väl var klara med allt. Så det var verkligen tur att vi åkte dit så tidigt som vi gjorde.

Dopet satte igång drygt halv fyra med vänner och släkt. Dock hade en del folk fått förbinder av olika anledningar och kunde tyvärr inte komma. Väldigt synd, men inget att göra åt tyvärr. Men men. Dopet blev väldigt lyckat i alla fall och vi hade det oerhört mysigt tillsammans efteråt också med enormt mycket fika som jag hade bakat. Hade räknat på drygt 35 pers från början men blev som sagt bara 10- 15? Skillnad? JA! Men men, har istället massa gott fikabröd här hemma i frysen som jag bara kan lägga fram om det kommer någon på besök.

Tack ännu en gång alla fina vänner som kom idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback