Lugn helg inför en stressad vecka

Sitter och glor på Idolreprisen trotts att jag redan såg det i fredags. Men det finns inte så mycket att kolla på här, så det få bli det som är mest intressant.

Gårdagen då Melvin inte hade kommit hem ännu så spenderade jag i stort sätt hela dagen i sängen och låg och glodde på internet i mobilen. Orkade och pallade inte göra så mycket mer.
De enda jag egentligen gjorde igår var att jag tog mig entimmes bad och sedan knallade iväg hem till Sandra. Vi båda behövde sällskap så vi träffades och snackade massa skit. Sådant som man behöver ibland.

Kvällen spenderade jag framför tv med en liten skål godis. Inte för att det blev så mycket tv- tittande med tanke på att jag satt och pratade med Sanaz i drygt 1 1/2 timme. Vi snackade verkligen om allt mellan himmel och jord. Så jag fick med andra ord snacka ut igår till två underbars vänner!

Idag blir det en slappar dag det med, förutom att jag måste tvätta ikväll, men med tanke på att jag måste samla kraft inför den kommande veckan som i stort sätt kommer vara stressig med tanke på att jag vill få i ordning i lägenheten så snabbt som möjligt. Inte för att allt kommer kunna fixas direkt, men jag får ta lite i tagen varje dag så blir det nog ordning tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback