Mamma!!

dsc_0004 (MMS)

Jag har som ni märkt inte uppdaterat på ett tag, och det beror på att tiden inte räckt till. Men tänkte ta och göra en liten summering av vad vi gjort dom senaste dagarna. Under helgen så har vi tillbringat tiden med Maria och sett en del av Norrköping och typ inte gjort så mycket mer. Önskade att vi kunde umgåtts mer, men datorn och mobilen var tydligen mer intressant än vårat sällskap? Aja, orkade inte bry mig. Blev bara besviken. Vi kom hem i söndags och tillbringade hela dagen hemma med bara mys. Sen då kvällen närmade sig så blev det att glo på beck med resterande godiset från veckan i Norrköping. Igår var vi i stort sätt hemma hela dagen där med, förutom då vi åkte iväg till Willys och handlade mat till Melvin samt en del prylar till dopet. Det var i stort sätt de enda ärendet vi gjorde. En lugn och härlig dag. Juste, jag höll ju på att rensa en massa här hemma. Plockade iordning allt, fyllde i Melvins album, rensade mobilen & kameran och massa annat. Melvin sa MAMMA för första gången igår också!! Kan ni tänka er min lycka? Det tror jag inte ni kan om ni själva inte fått uppleva det. En otrolig känsla är det i alla fall. Min gullegris! Idag har vi inte hunnit med så mycket ännu. Ätit frukost och lekt. Slagit in Melvins julklappar. Ska eventuellt köpa någon klapp mer, men vi får se. Än så länge har han fått 8 st. Tänkte att 10 klappar skulle vara bra. Jämt och bra, men vi får se som sagt. I eftermiddag ska vi åka bort till min mamma och umgås med henne lite grann. Ska även passa på att baka bullar och eventuellt chokladrutor. Så att det är klart till dopet. Så är det bara tårtan kvar sen. Men den gör jag dagen innan eller samma dag. Beror på hur stressigt allt är det vill säga. Men nu ska jag passa på att läsa lite medans Melvin sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback