Helgen

Jag har verkligen inte haft tid till att uppdatera nu under de senaste dagarna. Men det beror på all stress som varit innan dopet och allt.

I fredags var det i alla fall en lugn men endå stressad dag/ kväll. Melvin skulle sova och lussebullarna skulle bakas så jag försökte göra två flugor i en smäll och jag lyckades utmärkt. Men sedan blev det dock lite stressigt men tanke på att jag ville hinna se Idol samtidigt som jag stod och bakade lussisarna och ville även hinna med att fixa middagen, som skulle bli Tacos. Jag lyckades faktiskt väldigt bra med allt samtidigt där med.

Fram emot kvällen kom en vän förbi och höll mig sällskap framför idol. Satt och snackade massa skit fram tills klockan vart 01.30 drygt. Tiden sprang snabbt förbi då vi hade det så trevligt.

Gårdagen bestod av att förbereda tårtorna och lite smått och gott inför dopet som ägde rum idag hemma hos syster och mamma. Blev inte så mycket annat som man gjorde än att äta middag och förbereda tårtorna, men skönt var väl det. Det tog sin lilla tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback