Fredagsmys!

dsc_0050 (MMS)

Sitter och glor på Idol i min ensamhet just nu. Har tidigare haft sällskap utav min sambo och hennes dotter & barnbarn. Mycket trevligt! Idag har varit en sådan lugn hemma dag. Eller lugn kanske jag inte ska säga, vi har haft besök hela dagen. Men det har bara varit roligt. Det känns dock i kroppen nu att det varit fullt hus, för jag sitter typ och sover i soffan. Så det blir sängen direkt efter Idol. Imorgon blir det att åka hem till mamma och syster och hämta post och ta en promenad med lilla Nelly och dessutom plocka och packa lite smått inför flytten som snart börjar närma sig. Underbart, jag kan inte förklara hur otroligt mycket jag längtar! Det är sjukt mycket i alla fall. Nu ska jag återgå till utröstningen! Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback