Utan sin älskling

dsc_0008 (MMS)

Förtillfället ligger jag nerbäddad i sängen och ska strax släcka för kvällen. Men först hade jag tänkt att skriva ett par rader här. Strax efter de senaste inlägget så åkte vi hemåt. Dels för att Melvin inte hade någon lunch hos mormor och sedan för att jag ville hem så att det inte skulle bli så stressigt in till kvällen. Då vi kommer hem är det ordagrant full rulle. Hon jag delar lägenhet med hade hennes två barn på besök samt deras barn. Men det var bara trevligt med lite fler folk hemma. Hennes ungar är ju endå i min ålder så det är ju bara trevligt. Någon att snacka och umgås med det vill säga. Vid 18- tiden kom Malin förbi här tillsammans med hennes kompis Veronika för att hämta upp Melvin, med tanke på att hon ville sova samt umgås med honom. Och det är klart hon får som sagt. Då dom åkt och lämnat mig i tystnaden hemma så blev det att snabbt äta upp middagen och sedan bege sig in emot stan för att möta upp Melika. Vi tog oss en liten promenad bort till fridays för att eventuellt sätta oss där och surra. Men stället var fullt så det slutade med att vi gick till Berns och satte oss där istället. Där satt vi ett par timmar och snackade massa skit om vad som hänt och vad det finns för planer framöver, med 2 glas rosé. En underbart trevlig kväll hade vi verkligen och ser fram emot att träffa henne snart igen! Och nu ligger jag som sagt nerbäddad i sängen utan min älskling hemma och jag saknar honom något enormt mycket. Längtar tills imorgon då han kommer hem till mig igen!! Då blir det massa bus & mys.. Min lilla prins ♥ Nej nu börjar ögonen svida av trötthet, så det är lika bra att släcka nu direkt. Vi hörs imorgon, gonatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback