Den sista planeringen

dsc_0045 (MMS)

Sitter just nu på bussen påväg till Willys för att handla lite mat till både mig och lillskrutten. Men det tar ju sin tid med bussen det vill säga. Vad vi gjort idag är faktiskt inte så mycket. Skulle dammsugit och fixat hemma, men jag har verkligen inte pallat av den lilla sömnen jag fick mig inatt. Så det får bli av imorgon istället. Så vi har i stort sätt bara varit hemma och tagit det lugnt på förmiddagen, för nu under eftermiddagen så har vi varit iväg till Melvins mormor och hälsat på och sedan pratade vi med prästen som ska döpa Melvin på dopet. Hon berättade hur det kommer gå till och så vidare. Längtar till dopet är, ska bli så himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback