3 days left

Hela veckan har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Bara myst och bara varit vi två, och skönt har det varit.

Skulle köpt en säng + sängstomme igår inne på söder, men det blev ingenting av det. För kärringen hann sälja den dagen innan. Jag som hade kämpat att få ihop folk som kunde hjälpa till att bära ner den samt bil och kärra. Men men, det kommer väl bättre tillfälle får vi hoppas på.

Det är ju inte så att jag inte har någonstanns att sova då vi flyttar, har ju bäddsoffan tillsvidare tills jag hittat mig en stor och härlig säng!

Melvin är inte hemma just nu utan han är och umgås med moster Malin nu och har varit med henne sedan igår kväll. Saknar honom apmycket, hoppas hon kommer hem med min snorunge snart så jag får umgås och pussa på honom..
Jag vet ju att dom har det trevligt och mysigt tillsammans så jag behöver inte oroa mig för att något skulle gå snett.

Vad jag ska göra ikväll är en bra fråga. Min sambo är inte hemma och Melvin kommer ju ligga och sova vid 19- tiden. Det blir väl att jag glor lite på tv (om det finns något på de få kanalerna som finns här) eller så blir det väl att jag lägger mig och sover tidigt. Vi får se kanske tar mig ett varmt bad då plutten sover och tar "hand om mig".
Aja, nog om det.

Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyttar! Det är bra 3 dagar kvar.. Åååh vad jag längtar. Egen lya med min egna lilla familj som består av mig och Melvin. ♥ Härligt härligt verkligen.. Vill bara att det ska vara tisdag NU!

Nu är börjar min mage säga till rejält att den är hungrig, så nu blir det brunch.. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback