Pissvädret

Hej hopp lingon ....!

Haha, ursäkta men jag hade bara lust.
Idag har vi varit uppe hos BM som jag skulle upp till idag. Det blev ingen kontroll som jag trodde, utan vi diskuterade bara hur jag "mådde" där nere samt lite andra saker som hon ville ha reda på.
Därefter så gick vi förbi en vän som jobbar där brevid och hälsade på honom en liten stund tills att min mamma skulle komma till oss och vi skulle ta sällskap hem.

Nu sitter vi här hemma och jag ammar Melvin för omväxlingsskull, men jag ska ta och vila mig lite efteråt tillsammans med honom. Känner mig helt slut idag, det beror nog på det pissiga vädret som är idag tyvärr. Men men, med en liten vila så känner man sig nog pigg igen.
Vi ska i alla fall ta oss en promenad lite senare idag, får se om det blir bort till affären eller om det bara blir en enkel promenad. Det får vi se då helt enkelt, men nu ska jag ta och amma klart Melvin och sedan lägga både han och mig i sängen en stund. ♥

Wohoo 10 månader rökfri idag!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback