Bokat och klart

Gokväll på er!

Dagens planer gick inte som planerat om man säger så och det berodde på att min älskling hade väldigt ont i magen idag. Jag vet inte riktigt varför vissa dagar är värre än de andra. Det är nog bara något tillfälligt får vi hoppas. Idag när vi var uppe i centrum så handlade jag en nappflaska samt katrinblommon puré till Melvin, för jag vet att katrinplommon ska vara bra för magen. Men tydligen så är den ifrån 4 månader och ska helst inte ges före enligt min BM, så det var ju väldigt synd. Jag tycker verkligen synd om honom när han har så ont och jag inte kan göra någonting för att det ska underlätta, för så fort jag rör vid hans mage och ska massera så blir han bara värre. Min stackars lilla prins!!

Men jag har i alla fall fått ett samtal avklarat utav 3 som jag egentligen planerade in, och det är dopet som nu är bokat. Äntligen har jag fått fingrarna ur ärslet och fixat det. Fast än på långa vägar är det inte klart, måste planera  med maten, vilka jag ska bjuda och allt som hör där till. Det är en del, men det kommer att bli perfekt tillslut, det vet jag.

Imorgon är det i alla fall tisdag och då ska vi iväg till öppna förskolan för första gången och träffa andra barn i Melvins ålder. Missade tyvärr första gången det var en träff utav lite slarv men men. Imorgon är det i alla fall en andra träff och det ser vi verkligen fram emot. Jag håller bara tummarna för att Melvin inte kommer få ont i magen och skriker så hysteriskt så som han gör då han har ont. Får han det så får vi ta och göra det bästa av situationen helt enkelt.

Nej nu har det blivit dags för mig att avsluta här och kolla runt lite på internet innan jag stänger av för kvällen. Gonatt allesammans! ♥



Melvin i sin nya snygga pyjamas innan han deckade för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback