Tidigare blir det varje dag

Gomorgon på er!

Det blev en tidig morgon för oss idag med tanke på att Melvin vaknade redan vid 6- tiden och var aspigg. Jag försökte göra allt så han skulle somna om, men nej inte de inte, han ville att jag skulle upp. Så 1½ timme senare var jag illa tvungen att stiga upp i alla fall. Och nu 1 timme senare efter att jag bytt hans blöja och gett honom mat så liggar han nu och sover igen. Typiskt att jag precis blivit pigg då och inte pallar lägga mig och sova igen. Sitter liksom och har precis vikt tvätt och sitter nu och kollar runt på internet för att fördröja tiden. Sen tror jag inte att det blir någon promenad med Mikaela tanke på att hon skickade sms och sa att hon var jätte trött så jag tror inte att hon kommer med, sen vet jag inte om Linda orkar heller. Skickade henne nyss ett sms och väntar på svar. Om hon inte heller orkar så får det bli att jag får gå själv helt enkelt, svårare än så är det inte.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Nu ska jag fortsätta glo runt här och sedan knalla iväg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback