Tiden rann iväg

Hello mina vänner!

Sorry för lite kass uppdatering de senaste dagarna, men min mammas vän behövde ha tillbaka sin laddare till datorn, så det är därför det har varit lite segt på uppdateringsfronten. Men nu har jag tagit mig lite tid till att uppdatera på den stora datorn som vi har här, så ni vet att vi lever och mår bra. Jag ska i slutet av denna månad när pengarna kommer ta mig tid att åka in till stan och handla mig en laddare till datorn så att jag har en ny egen som fungerar. Lättare och smidigare än denna stora stationära.

I alla fall så har vi inte gjort så mycket än att varit hemma och tagit det lugnt i helgen förutom i fredags då vi var hemma hos Linda och Elvira och hade lite myskväll tillsammans med Mikaela och Liam också. Vi hade det otroligt mysigt och satt och snackade skit i flera timmar och klockan bara rann iväg. Vi kom liksom hem vid 2- tiden och då blev det bums i säng direkt.
Sedan så har de resterande dagarna varit sig lika och mysiga. Just nu sitter jag och dricker lite cola och äter på ostbågar här framför datorn, men jag ska alldeles strax röra mig in till rummet och ha myspys framför tv tillsammans med min underbara son.

Imorgon är det också dags för oss att åka upp till BVC och ta Malvins första vaccinations spruta. Jag är lite nervös för det, men jag ska försöka hålla lugnet inom mig så att jag inte smittar av mig på honom så att han blir spänd och nervös. Men men, vi tar det imorgon för idag är idag och imorgon är imorgon! ;)

Dags för att umgås med min son nu som sitter här och myser i mitt knä. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback