Morgondagen bestämmer

Gokväll eller rättare sagt gonatt!

Idag har jag fått en del saker gjorda med och det känns väldigt skönt. Fixat och trixat hemma och fått lite saker på sin plats, sedan har jag även varit iväg till Coop och handlade en del bakprylar som saknades för att baka inför dopet. Det är ju lika bra att sätta igång redan nu så att man inte står dagen innan med allt, så jag har bakat lite idag och kunde göra det i ett race utan att Melvin blev otålig, väldigt skönt. Sedan har jag även hunnit med att fixa disken och fixa middag. Och det är verkligen ingenting som jag brukar hinna med i vardagen i ett streck så det blir mer och mer framsteg på den fronten, förhoppningsvis.

Imorgon är det fredag och jag och Melvin blir eventuellt själva här hemma på grund av att både min mamma och syster kanske åker iväg till de där landstället som min mamma befann sig på förra helgen. Men vet ej om dom ska det eller inte, men dom pratade i alla fall om det så vi får se. Så det kommer bli en lugn och härlig helg helt enkelt i så fall. Ska kolla med några väninnor om dom vill komma över på antigen fredagen eller lördagen ifall att dom åker.
Men men vi får se hur hela helgen blir imorgon. För nu ska jag gå in till rummet och lägga mig för kvällen! Natti natti... ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback