Lite av vad som hänt

Godmorgon mina vänner!

Jag har som ni kanske märkt inte haft tid till att slänga in ett litet inlägg, men sånt är livet ibland. Så jag passar på att skriva några rader nu när Melvin ligger och sover och jag har lite tid för mig själv såhär på morgonkvisten.

I fredags så blev det inte av att vi gick och kollade på någon majbrasa på grund av att det började regna, så vi valde att ha en myskväll framför tv istället hela familjen. Det var verkligen mysigt.

I lördags skulle vi ju hem till Helen och fira henne med fika och det var väldigt trevligt. Vi fastnade där lite länge dock, men men. Inte varje dag som vi är i stan direkt. Vi passade även på att säga hej till Josefine då vi endå var i högdalen. Kvällen blev sen och vi kom hem runt 23:30..

Sedan har både söndagen och gårdagen sett i stort sett likadana ut och inget speciellt har inträffat. Dagarna har varit lugna och sköna.

Idag är det tisdag och vi ska eventuellt följa med Melvins mormor då hon ska på ärenden in till Sundbyberg till försäkringskassan. Åker vi med henne ska jag ställa dem några frågor medans man endå kommer, men som sagt vi får se om det blir av. Om inte så ska vi ta oss en promenad och bara mysa med varandra.

Men nu har det blivit dags för att gå och göra mig iordning. ♥


Melvins första blomma till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback