Känslan av en nybäddad säng

Klockan är väldigt mycket, men tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag kryper ner i den nybäddade sängen.

Idag har varit en sådan dag som jag egentligen inte orkat med någonting. Humöret har varit på en neutral nivå hela dagen men jag har endå fått gjort några saker. Som till exempel så har jag hunnit med och städat, handlat, fixat med dopkorten, badat Melvin, ätit och kollat lite på film tillsammans med Sanaz och dippat grönsaker, samt tagit mig en dusch. Som sagt så har jag fått lite saker gjort så det känns skönt. Nu sitter jag och är en aningen död och längtar i stor sätt bara till sängen, så detta får räcka för idag. Ett litet inlägg blev det i alla fall. Natti natti! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback