Hand- och fotavtrycks tavla

Idag var vi ju som sagt på öppna förskolan tillsammans med Linda och Elvira, på grund av att Mikaela och Liam inte kunde komma av någon anleding, så vi gick dit själva. Innan vi gick dit så gick vi som sagt förbi BVC för Linda ville kolla hur mycket Elvira vägde och hur lång hon blivit. Därefter vart klockan så mycket så vi väntade med att gå till förskolan (på grund av att dom strax skulle ha lunch stängt) och handlade lite smått som vi kunde äta till lunch i solen medans vi väntade på att dom skulle öppna igen. Det var verkligen underbart att sitta i solen och bara njuta av värmen som stekte på kroppen. Äntligen är sommaren här!!
Då vi kom till förskolan så skulle vi fixa med hand och fotavtrycken, men det räckte dock bara till en person. Men Linda var så snäll och lät mig göra det på grund av att jag ville göra en idag då han var 3 månader exakt. Så vi ska gå tillbaka dit nästa vecka (om inte tidigare) så att hon också kan göra avtryck. Jag blev i alla fall jätte nöjd av resultatet, satt i 2 timmar och pysslade med den så jag hoppas att det blir bra tillslut. Glömde tyvärr ta kort på den då jag var klar, fast Linda tog ett då jag väl satt och höll på med den som jag kan lägga in sen då jag fått bilden.
Efter att vi (jag) var klara så gick vi hemåt och gosade i sängen tills att Melvin blev på gnällhumör och tyckte allt var jobbigt, stackaren. Det beror nog på vaccinet som han tog igår, med tanke på biverkningen. Men men, det går över snart!
Nu ligger lillkorven och sover så skönt i sängen efter denna långa och varma dag och det ser så underbart ut så att jag nästan själv vill krypa ner brevid honom. Det ska jag faktiskt ta och göra, för jag är också helt slut efter den varma dagen. Ta hand om er, natti natti! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback