Första utflyckten

God eftermiddag allesammans!

Har precis fixat klart mig och sitter och väntar på att min syster ska bli färdig så att vi sedan kan åka in till stan och tillägna resterande delen av dagen på skansen tillsammans. Det ska bli mysigt och jag ser fram emot Melvin reaktion då han ser alla djuren. Förhoppningsvis reagerar han possitivt och inte tvärrt om. Detta blir ju hans första utflyckt också så det ska bli roligt. Massor av kort kommer vi att ta, så det kommer att komma upp en del bilder senare idag då vi kommit hem igen, eller så lägger jag in dem imorgon. Det beror helt på när vi kommer hem igen.

Nu ska jag gå och stressa på Malin lite grann så att vi kommer iväg någon gång! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback