En dag på stan

Hej på er!

Snacka om vilket sommarväder som är förtillfället! Jag hoppas verkligen att det kommer hålla i sig ett tag framöver. Man blir på så bra humör när solen strålar och det är varmt ute.

Idag har vi i alla fall varit inne i stan tillsammans med Linda och Elvira och shoppat lite kläder som både jag och Melvin behövde, så nu behövs det inte handlas på ett tag. Eller vi får se hur snabbt han växer det vill säga. Vi får se som sagt.. Det som fick följa med oss hem var en munkjacka till honom, så nu har han den som han kan ha ett tag framöver. Sen så köpte jag med mig 2 par bas linne, låga strumpor som man kan ha i typ ballerina skor, sedan ett par gråa skor och sedan ett rosa linne med kedjor på. Ville egentligen få med mig vita långa leggings, men det hittade jag tyvärr inte. Så det får bli nästa gång då helt enkelt..

Snart är det dags för oss att röra oss emot Coop och handla hem lite mat. För nu är det verkligen mer än eko i både kyl och frys hos oss båda. Men vi får se när vi kommer i väg med tanke på att de ena och de andra ska fixas innan vi går.

Dags att gå till Melvin nu som nyss vaknade till i vagnen! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback