Ändrade planer= tar dagen som den kommer istället

Tankarna och planerna för idag var att vi skulle åka in till stan och träffa Zabine, men det blev inte av på grund av att jag inte har pengar för tillfället att åka in till stan och fika. Behöver som sista kronorna till saker som är viktigare för mig och Melvin. Så jag frågade om hon kunde komma hit istället, men det kunde hon tydligen inte?! Jag orkar inte disskutera något så det blev helt enkelt inte av..

Så funderade vi allihopa på att åka till antingen Bålsta eller Jakobsberg för att kolla lite i affärer och eventuellt handla en jacka till Melvin eller i alla fall en tjocktröja som han kan ha på sig i vagnen över sina vanliga kläder. MEN som sagt så är inte min ekonomi tillräcklig för att ta mig någonstanns längre än med buss= åker gratis. Så vi får ta oss en vända till Coop och kolla om vi hittar en jacka eller tjocktröja till honom där, om inte så får vi kolla i Kungsängens centrum imorgon eller i början av nästa vecka. Hittar vi inte där så får jag fixa det på ett annat sätt. För kläder behöver han!!

Så dagen ser ut att vi kommer ta det lugnt här hemma och sedan ta oss en promenad bort till Coop och se om vi kan hitta det vi letar efter. Sedan får dagen visa sig hur den blir.. Vi tar det som det kommer idag... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback