Sola & bada

Hur mår ni idag? Jag hoppas ni fått en lika bra start på morgonen som jag fått. Lugn och glad förmiddag helt enkelt.
Sitter nu och ammar i väntan på att Mikaela ska komma förbi och hämta upp mig och Melvin.
Jag håller tummarna att han inte kommer bli skrikig idag, med tanke på att han körde igång aldeless nyss från ingen stanns. Men de var nog för att han var både hungrg och trött, för han sover nu nästan.

Då Mikaela kommer förbi ska vi stanna vid någon affär och handla dels lunch och sedan något gott som vi kan ha vid poolen under eftermiddagen. Vi funderade på jordgubbar, det är ju så himla gott!

Aja, dags att fixa och packa ner de sista innan hon kommer. Vi hörs senae ikväll efter en heldag med sol och bad. ♥


Hos pappa förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback