Nu jävlar blir det förändring!

Har precis suttit och kollat runt på olika hemsidor och kom in på någon som handlade om viktminskning och faan va sugen jag blev att köpa någon kur, MEN jag kan inte nu på grund av att jag ammar!!
Jag sökte på google för att veta hur mitt BMI ligger till om jag är normalviktig eller överviktig och vet ni vad det visade?! Att jag är ÖVERVIKTIG, fyfaaan inte undra på att jag inte trivt till 100% med min kropp nu. Nej ursch fyfan, idag och NU ska det bli ändring på min livsstil och det lovar jag er verkligen denna gång. Nu får det vara stopp.
Och inte nog med det. Igår då jag rensade mina kvitton i plånboken så var de på VARJE KVITTO någon typ av godisbit som jag hade köpt! Åååh, jag blir så trött på mig själv.

Var nyss och mätte måttet runt magen och ställde mig på vågen. Måtten runt magen blev 104 cm och 74 kg stannade vågen på, ursch. Nästan som att jag mår illa av mig själv. Och nej jag överdriver inte!

Det är drygt 7 veckor kvar tills att jag åker till min pappa och ifrån och med idag så ska jag börja träna & äta sunt så att mina kilon går bort! Så vi får se vad måtten och vikten har lyckats hamna på då...


Mitt mål (förra året)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback