Luften och tiden står stilla!

Mikaela och hennes tvillingar har precis åkt och nu är det som om luften och tiden står stilla. Haha, snacka om att det är ordagrant ett heltids arbete med två barn om dagarna. Jag som liksom tycker att det kan vara mycket med ett barn ibland och hon har liksom två stycken. Men men man lär sig med tiden att hantera alla situationer och bra är väl det.

Vi satt i alla fall här på våran uteplats och fikade medans barnen fick springa av sig ordentligt medans vi andra satt och fikade och sprang efter dom då och då när dom sprang bort. Dom är så otroligt söta dom små gullungarna!

Tanken var att jag skulle gå ut och gå eller springa nu då dom åkt, men tyvärr så mår jag lite konstigt nu och det känns som om magen håller på att bli magsjuk?! Neeeeej, det är ingenting som jag vill råka ut för. Speciellt inte när det är såhär underbart sommar väder! Vi hår hålla tummarna att det bara är tillfälligt efter glassen som vi åt.
Så istället för att att röra på mig idag, så ska jag ta och unna mig en lång och härlig kvälls dusch nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback