Den tropiska värmen är här!

Snacka om att den TROPISKA värmen är här i "tråkiga" Sverige! Nu kan vi fan inte klaga på att vi har en "dålig" sommar med massa regn och så vdare. För vi har till och med samma värme och dessutom lika många grader som det är hos min pappa som bor på Cypern! Men dom hade 31 grader och vi hade till och med 33 grader idag... Kan nu fatta 33 grader!!!! Så nu ska vi inte klaga på den svenska sommaren längre. Hoppas bara det inte blir dåligt väder nu bara för att, skulle vara så typiskt, men de tror jag inte.

Idag har vi i alla fall tillägnat hela dagen ute i solen och legat och stekt en hel del, eller i alla fall så gott vi kunnat. Melvin somnade vid 11 snåret och då passade jag på att sola i 1½ timme tills att han vaknade igen. Hur underbart som helst!

Sedan vid 15 tiden kom Mikaela och hennes tvillingar förbi här igen och vi tog vårat pick och pack direkt och åkte ner till stranden för att sola och bada tillsammans. Men vi hann knappt slå oss ner fören vi skulle gå igen kändes det som om. Men det blir nog så för att hon har tvillingar kan jag tänka mig. Vi satt ju endå där i 3 timmar?
Därefter så åkte Mikaela tillsammans med barnen och Malin iväg till Max i Barkarby för att dels mata barnen och sedan köpa med mat till oss andra, medans jag tog mig en promenad hem ifrån Lillsjön och FYFAN säger jag bara. Jag höll på att dööö av värme! Då jag gick där och det kändes som om jag aldrig kom fram så tänkte jag på då jag är hos min pappa och går ut med hunden så är det EXAKT en såda värme som det var så jag gick hem. Men guu va varmt alltså, visst vi ska inte klaga men endå man kan ju inte låta bli! ;)

Tvillingarna och Mikaela har för ett tag sedan åkt härifrån och Melvin ligger helt deckad i sin säng, han somnade direkt då jag la honom. Stackaren är inte van med varken värmen eller att umgås med så mycket folk. Men bäst han vänjer sig med båda delarna för det kommer bli mycket av både och framöver.
Jag ska också ta och lägga mig strax, ska bara ta och kolla runt lite grann på internet innan och sedan ta mig en kvällsdusch så man är ren och fräsch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback